Komponent umożliwia uzyskanie informacji o dokumentach przechowywanych w formie elektronicznej w Repozytorium Dokumentów Biura Maklerskiego, do których aktualnie zalogowany klient posiada uprawnienia.
Możliwe jest również wyświetlenie na ekranie monitora i wydrukowanie wybranego dokumentu elektronicznego.
Uwaga
Funkcjonalność ta dostępna będzie dla właścicieli/współwłaścicieli przynajmniej 1 rachunku, do którego mają oni dostęp przez Internet
W sekcji tej można wybrać przedział czasowy, w którym będzie zawierać się data utworzenia dokumentu. Przedział czasowy (okres) może zawierać maksymalnie 100 dni (np. 04.01.2012 - 28.03.2012).
Ponadto listę dokumentów można zawężyć określając wymagany typ dokumentu - wybierając z listy typów element różny od Wszystkie.
Po dokonaniu wyboru zakresu nalezy zatwierdzić przyciskiem Pobierz, co spowoduje wyświetlenie sekcji zawierającej listę dokumentów w wybranym zakresie.
Sekcja zawiera listę dokumentów zgodnie z wybranym zakresem.
Dostępne dokumenty elektroniczne są wyświetlane w formie listy, zawierającej następujące kolumny:
Kolumny
Nazwa dokumentu - nazwa dokumentu;
Data dokumentu - data utworzenia dokumentu;
Typ dokumentu - określenie typu dokumentu;
Numer rachunku - rachunek, którego właściciel/współwłaściciel posiada uprawnienia do danego dokumentu; w przypadku braku dokument jest dostępny dla wszystkich klientów będących właścicielem lub współwłaścicielem przynajmniej 1 rachunku;
Przyciski
Pobierz dokument - umożliwia przeglądanie wybranego dokumentu.